כל מה שצריך לדעת לפני שעושים טיפול פנים לגבר

אם מעולם לא חשבת לעשות פרצוף ואינך יודע מה לחשוב או כיצד להשאיר אותו בבית, הנה כמה הוראות בסיסיות כדי להתחיל. תלוי איפה יש לך פנים, אחד הצעדים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להתכונן לקראתם. אנו נבדוק למה אתם יכולים לצפות מהפנים הראשונות שלכם, כך שלא תופתעו אם תבלו יום במנוחה והתחדשות באזור הבריאות. לפני תחילת טיפול הפנים, על הרופא תחילה לבודד את PRP מהדם.

כדי לוודא שעורך יהיה נקי ככל האפשר לפני תחילת תהליך הפנים, נסה לנקות כפול. התחל כשבעה ימים לפני הפנים, לפני הניקוי, מרח כמה טיפות תרכיז לחות בכל לילה. לשטוף וללח את הפנים פעמיים בשבוע, מה שמאריך את היתרונות של טיפול פנים למספר שבועות.

אם אתה מתגלח ביום הפנים, עליך לעשות זאת לפחות שש עד שמונה שעות לפני הפגישה. דאג שתגלח את הימים שלפניך, אבל לא במהלך, ולא לפני, יום לפני, את הפנים שלך.
לעוד פרטים בנושא של טיפול פנים לגבר מומלץ להעיף מבט ב- lclinic.co.il

עם זאת, אם אתה רוצה לקבל פנים מבלי להתגלח, הקפד לגלח את הזקן לפחות יומיים-שלושה לפני ולא במהלך הפנים.

אם אתה חושש להגיב למרכיבי טיפול מסוימים

עליך לדבר עם הרופא שלך על הטיפול שאתה הולך להשתמש בו. אם יש מוצר פעיל שמסיר את העור שלך, אתה לא צריך להשתמש בו במהלך הפנים. אז הקפד לא לקרצף את הפנים לפני ואחרי לפחות 5 ימים ואפילו יותר לאחר מכן. ברגע שיש לך הבנה מעמיקה של העור שלך ומטרות הטיפול בעור שלך, אתה אמור להיות מסוגל להמליץ על סוג הפנים הטוב ביותר. אם תבחרו בטיפול פנים לא נכון, רופא אסתטי טוב יעץ לכם ויתאים לכם את הטיפול כך שיתאים לעורכם.

אם אתם סובלים מעור רגיש

תוכלו להגביל את טיפול הפנים שלכם אחת לחודשיים, מה שהכי מתאים לכם. אם יש לך פנים, מומלץ להתגלח יום קודם. אין צורך לשטוף לפני השינה והפנים שלך ישאירו אותך די נקי. אל תתנהג יותר מדי ימים של צמיחת זיפים כשאתה הולך, ותקבל יותר מזה על ידי כך שהתגלחת לפני ימים כדי שזה לא יפריע לנקבוביות שלך. אם אתה רוצה שזוהר הנעורים הזה יימשך, עליך להתחייב להזמין פנים פעם בחודש ולעשות זאת לפחות שבועיים לפני דייט גדול. העור שלך צריך להרגיש נקי יותר ורך יותר לאחר פנים אחת בלבד, ואם אתה כמוני, מומלץ ליצור פנים ביום הדייט הגדול שלך.

גילוח

הוא פילינג טבעי, אך מכיוון שלעיתים קרובות טיפולי פנים כוללים מיצוי ועיסוי, העור שלך עלול להיות מגורה, מה שקורה כשאתה גדל ומגלח את הפנים שלך. אם יש לך עור רגיש או שאתה נוטה לגירוי, עליך לדלג על גילוח לפנים אם אתה מקבל את זה במהלך היום. אני מעדיף לגלח את הלקוחות שלי לפני הגילוח כדי להגן על העור ולהציע מבחר רחב יותר של קליפות.

עור הגברים רגיש יותר, כך שאם אינך משתמש בקרם גילוח בעת טיפול פנים, אתה זקוק לטיפול אחר בעור שהוא חלק מהפנים. גם אם אין לך את הגילוח המושלם, לעולם לא צריך להיות עליו יותר מדי שיער כדי למנוע ממנו להפעיל את הקסם שלו.

כדי לעזור להעלות את פניו של האיש הצנוע מתיק אגרוף קומיק לחובה חשופים, הקמנו מדריך מועיל לפנים של גברים. רק דעו שדוס אקוויס מתרפקים, אבל לגברים בחייכם זה לא קל כמו זה.

רוב טיפולי הפנים מתחילים בניקוי והחתה יסודיים של העור

אך תלוי בסוג תווי הפנים, ניתן להשתמש בפילינג כימי אחד או שניים על ידי רופא עור או איש מקצוע בתחום טיפוח העור. אם אינך בטוח אם העור שלך נמצא בסיכון או אם אתה מתכנן לעשות שעווה בבית ללא מומחיות של רופא קוסמטיקה, התייעץ עם רופא העור שלך. חלק מהטיפולים מתחילים בניקוי עמוק של העור, ואחרים משתמשים בכמה חומרי ניקוי לסוגים מסוימים של טיפולי פנים. לפני שתעבור טיפול פנים, עליך לדעת האם וכמה שעוות פנים מתאימה לך.

הנה מדריך למתחילים שלם לטיפולי פנים

כולל כל הסיבות לכך שאתה צריך לקבל פנים, ואיפה להשיג כזה שלא ישבור את הבנק. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד אתה יכול להפוך את הפנים שלך ליותר משתלמים לגברים ונשים עם סוגי עור שונים. כל גבר היה רוצה טיפול פנים לאירוע מיוחד, אך כעת כשאתה יודע מה היתרונות והחסרונות של טיפולי פנים מסוגים שונים, ייתכן שאתה תוהה כיצד להתכונן לכך.

דילוג לתוכן