אז עשיתי את הטיפול בוטוקס הראשון שלי

החלטתי לעשות טיפול בוטוקס במצח ולחלוק את זה איתכן. אני אתן לכם הצצה לשלבים שלפני, במהלך ואחרי התהליך.

 

עברתי תקופה של התלבטות לגבי נושא הבוטוקס. מצד אחד, קמטי ההבעה העמוקים במצח ממש מפריעים לי ונותנים לי מבט עצוב שלא ממש משקף אותי. מצד שני, היה לי חשש מפני התהליך וההשלכות. אחרי הרבה מחשבות, החלטתי שאני רוצה לנסות את זה ולהחזיר לעצמי כמה שנים, או לפחות זה מה שאומרים.

 

למה בוטוקס

תמיד הסתקרנתי מהרעיון לקבל בוטוקס אבל היססתי בגלל הסטיגמה שדבקה בו. התקשורת מציגה לעתים קרובות את הבוטוקס כמשהו. הרגשתי שזה נתפס כ"דבר של כוכבות" או משהו לעשירים בלבד. אבל האמת היא שאחרי שיחה עם חברות שלי, הבנתי שזה זה הרבה יותר נפוץ ממה שחשבתי.

אחת הסיבות העיקריות שהחלטתי לנסות בוטוקס הייתה לטפל בקמטים במצח שלי שהתחילו להפריע לי. למרות שאני מאמינה שאני מטפלת טוב בעור שלי, נראה שהקמטים האלה הם הדבר היחיד שלא משתנה. רציתי פתרון לא פולשני שיוכל לעזור לי להרגיש יותר בטוח ונוח עם עצמי. בוטוקס נראה כמו אפשרות מבטיחה להשיג את התוצאות שרציתי בלי לעבור ניתוח או משהו דרסטי כזה.

No Pain No Gain?

לא אשקר, הייתי קצת (הרבה) לחוצה לגבי הכאב הפוטנציאלי בזמן הזריקות. המחשבה על מחטים ליד הפנים גרמה לי מלחיצה אותי, ולא ממש יכולתי להתנער מזה. עם זאת, להפתעתי, ההליך בפועל היה הרבה פחות כואב ממה שציפיתי. הרופאה מרחה לי מן קרם מאלחש באזור ההזרקה , מה שגרם לזה שכמעט ולא הרגשתי את ההזרקות. הרגשתי רק צביטה קלה ולחץ , ההזרקה עצמה לקחה דקות ספורות בלבד. אי הנוחות הייתה מינימלית וחולפת, והחשש התחלף די מהר להתרגשות מהתוצאות הפוטנציאליות. בסופו של דבר, למדתי שהאמרה "No pain, No gain" לא בהכרח חלה על טיפולי בוטוקס. אי הנוחות הקלה הייתה לגמרי מחיר קטן לשלם עבור חיזוק הביטחון ושיפור המראה שלי.

ה'אחרי' ב'לפני ואחרי': מה התוצאה?

לאחר טיפול הבוטוקס, חיכיתי לתוצאות בקוצר רוח, בתקווה לראות מראה חלק וצעיר יותר כשהסתכלתי במראה. בימים שלאחר ההליך הבחנתי בשינויים עדינים באזור המצח שלי. נראה שהקמטים העדינים שהטרידו אותי התרככו, והעניקו לעור שלי מראה חלק ורענן יותר. ככל שחלפו הימים, ההשפעות המלאות של הבוטוקס הפכו ברורות יותר. המצח שלי נראה חלק וגוון יותר, עם ירידה ניכרת בקמטים שהטרידו אותי. החברים והמשפחה התחילו להגיב על כמה אני נראית יפה וזוהרת, והתחילו לשאות מה עשיתי. פה כבר הבנתי שעשיתי את ההחלטה הנכונה. בהתחלה התביישתי לומר מה עשיתי, אבל בסוף סיפרתי. כי סה"כ מה עשיתי? בוטוקס. זה לא איזה ניתוח פלסטי עכשיו. בכל מקרה, התוצאות של הטיפול היו מעבר למה שציפיתי, ולא יכולתי שלא להתלהב מהתוצאה. השינויים העדינים אך הבולטים במראה שלי גורמים לי להרגיש יותר בטוחה בעצמי, ובסופו של דבר זה כל מה שרציתי.

 

האם הייתי עושה את זה שוב?

כשאני מהרהרת בחוויה הראשונה שלי עם בוטוקס, אני לא יכולה שלא להרהר בשאלה "האם אעשה את זה שוב?" מה שהוביל אותי לשקול היבטים שונים בטיפול ללא תוצאה חד משמעית

  • משך ההשפעה:
    אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על ההחלטה שלי לעבור שוב טיפול בוטוקס הוא אורך החיים שלו. בעוד התוצאות הראשוניות היו מרשימות, הרופאה ציינה שנדרש לחזור על הטיפול כל 3-4 חודשים. לכל היותר 6 חודשים. המחשבה על שמירה על השפעות הטיפול באמצעות טאצ'-אפים קבועים קצת מבאסת, מצד שני אם זה גורם לי להרגיש ככה ולקבל תגובות כאלה. אולי כן שווה את זה?
  • ניתוח עלות-תועלת:
    היבט נוסף הוא ניתוח עלות-תועלת של הטיפול בבוטוקס. למרות שהתוצאות היו חיוביות ללא ספק, אי אפשר להתעלם מההשקעה הכספית לטיפולים עתידיים מול היתרונות שהם מספקים. הטיפול עלה לי 800 ש"ח לאיזור אחד, הבנתי שאפשר לקבל הנחה אם עושים בכל 3 האיזורים בפנים. אני מאמינה שבמידה ואהיה לקוחה קבועה אפשר להגיע להבנה עם הקליניקה. אבל גם במידה ולא, 800 ש"ח ל4 חודשים. זה בערך 200 ש"ח בחודש. 200 ש"ח בחודש כדי להרגיש איך שאני מרגישה עכשיו. שווה לגמרי.
  • שביעות רצון אישית וחיזוק ביטחון עצמי:
    בסופו של דבר, הגורם המשמעותי ביותר שמשפיע על ההחלטה שלי הוא הסיפוק האישי והחיזוק הביטחון שרכשתי מהטיפול. המראה החדש של המצח שלי לא רק גרם לי להרגיש בטוחה יותר עם עצמי, אלא גם השפיע לטובה על ההערכה העצמית שלי, כמה מוזר שזה ישמע. השינויים אומנם עדינים אך תחושת העצמה ושביעות רצון, והובילו אותי לשקול לחזור על החוויה כדי לשמר את ההרגשה הזו.

 

בסך הכל, חווית הבוטוקס הראשונה שלי הייתה הרבה פחות מרתיעה ממה שחשבתי בתחילה. ההליך היה מהיר, יחסית ללא כאבים, והתוצאות מרשימות למדי. חשוב לזכור שהחוויה של כל אחת היא ייחודית, אבל אני יכולה לומר בביטחון, אני שמחה על ההחלטה שלי.

דילוג לתוכן