איך עושים הקפאת שומן

מאמר זה יספק מידע כיצד לטפל בגופך לאחר כל מפגש ולמה ניתן לצפות מהטיפול בהקפאת שומנים. אציג בפניך את חלקי הגוף המטופלים בצורה הטובה ביותר בשומן – הקפאה – ואת הדרכים הטובות ביותר למקסם את הטיפול בהם, ואתן לך סקירה על סוגי הטיפולים השונים העומדים לרשותך. השווה את מדע הקפאת השומנים לוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו, ואת היתרונות של השקעת כספיך בסוג אישי הנכון, כגון פעילות גופנית, דיאטה, פעילות גופנית ודיאטה.

תהליך הקפאת השומנים המדהים

הוא פשוט וקל לשימוש, שכן המכונה עושה עבודה נהדרת בביטול כיסי שומן עיקשים שאינם מכוערים ולא נוחים. לנוחיות לקוחותינו ניתן ליצור שני אזורים בפגישה אחת. בתור אחד המותגים היחידים עם טכנולוגיית הקפאת שומנים שנחקרה היטב, אנחנו גם המותג היחיד שיש לו מכון המלמד אותך כיצד למרוח כראוי את מוליך ההקפאה על גופך.

הקפאת השומן של CoolSculpting הייתה ולא הייתה פעילה לחלוטין ולרוב תוכלו לחזור מיד לעבודה ולפעילות רגילה. התהליך נעשה על ידי רופא ב- Fat Freeze Sculpting ואתה לא צריך לשבת ולראות את המכונה מקפיאה את גופך בתוך דקות.
לעוד פרטים אודות מחירי הקפאת שומן ניתן לגשת לאתר fatoff.co.il

הקפאת השומן של CoolSculpting הייתה ולא הייתה כירורגית לחלוטין ובדרך כלל תוכלו לחזור לעבודה ולפעילות רגילה באופן מיידי.

אם תשלב טיפול בהקפאת שומן בבית עם תזונה נכונה ופעילות גופנית, התוצאות יהיו טובות עוד יותר. גם אם לא תרצו להשתמש בשיטת הקפאת השומן בעצמכם בבית, עדיין תוכלו לעבוד על יצירת תוצאות מוצלחות בבית.

אם אתם מחפשים מערכת קריוליפוליזה במחיר סביר לביתכם

פיסול הוא בחירה פופולרית. הטיפול בהקפאת שומנים, המכונה "קריוליפסוליזה", מכוון לתאי שומן ומקפיא אותם ב -10 מעלות. תא השומן הממוקד נהרס, כך שהתא כבר לא יכול לבצבץ ולהתרוקן כמו צימוק. בתהליך טבעי הנקרא אפופטוזיס, תאי השומן מתים וגורמים לאובדן מסת השריר.

אם תאי השומן מתים ומופרשים במשך מספר שבועות לאחר הטיפול, כל השומן הולך לאיבוד בתהליך ההקפאה.

אם תאי שומן נהרגים במהלך הטיפול בהקפאת שומן

הם מועברים ומוסרים מהגוף. הגוף מעבד ומסלק את התאים המתים על ידי התגבשות תא השומן המטופל ואז מעבד ומחסל אותם על ידי הקפאה עד שכל השומן מתגבש והופך לשומן. לאחר הליך הקפאת שומן, הגוף מעבד ומסלק את "התאים המתים" על ידי התגבשות והעלמת שומן הגוף הקפוא, כך ששום שומן לא מתגבש ופוגע בעור או בחלקי גוף אחרים. כאשר הטיפול בהקפאת שומן (FFT) גורם לתאי שומן למות, הגוף מעבד ומסלק את כל התאים ה"מתים "על ידי התגבשות וסילוק שומנים.

ניתן להשתמש במקפיא השומן של איזוורה

כדי לסייע למוות של תאי שומן, ומקפיאי שומן יכולים להשתמש במספר חלקי גוף. אם אתם מחפשים מקפיא שומן איכותי להסרת שומן בגוף, מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze הוא אפשרות אידיאלית. עכשיו, לאחר שהבנתם מהו מקפיא השומן של איזוורה, אנו חוזרים ליסודות אופן פעולתו של המקפיא. הקפאת שומן היא תהליך ללא אזמל שמבטיח להקפיא ולהרוג תאי שומן על ידי מיקוד לשומן עיקש. זה כרוך במציצת שומן עם מזרק כירורגי ובמיקוד לאזור (חשבו על ירכיים, בטן, גב וכו ') והקשרו אותו למכונה שמביאה אזור זה לטמפרטורות קרות במיוחד. CoolSculpting, תהליך הקפאת השומן, מסתגל לגופך ומפחית את מספר תאי השומן על ידי התאמת אזורים ספציפית.

אם הקפאת אי פעם יבלת

תבין כיצד ההקפאה עובדת בגופך, אך זהו אותו רעיון, רק שהוא מקפיא את השומן מבלי לפגוע בעורך או ברקמות אחרות. לא הוכח כי הקפאת שומן פוגעת בעצבים או בעור שמסביב, והופכת אותו למועמד טוב למוצר הקפאת השומנים איזוורה. אם אי פעם הוקפאו יבלות, כבר יש לך מושג די טוב איך זה עובד – זה עוזר להקפיא שומן מבלי לגרום להשפעות שליליות על העור ורקמות אחרות. על ידי הקפאת תאי שומן במקום להיפטר מהם לחלוטין, אנו יכולים לעצב מחדש את מראה גופנו.

CoolSculpting מקפיא תאי שומן בגוף

שאז מתים, אותה טכנולוגיה המשמשת לטיפול בשומן גוף לא רצוי. זה עוזר למקד לאזורי שומן עקשניים בגופנו שאינם מגיבים היטב לפעילות גופנית או לדיאטה. ד"ר סלזנבה אומר כי מזונות עקשניים לשפיכת שומן שאוכלים בריא ומתאמנים באופן קבוע עלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.

התהליך המייצר תאי שומן שקופאים מבלי לפגוע ברקמה שמסביב נקרא קריוליפוליזה

משמעות הדבר היא שתא השומן אינו ניזוק מהקפאה ושומן קופא כך שהוא לא יפגע ברקמה הסובבת. במילים אחרות, שומן מוקפא באופן שתאיו יכולים להיות מוקפאים מבלי לפגוע ברקמה שמסביב או לפגוע בהם.

דילוג לתוכן