תעודת מנעולן מורשה

עמותת המנעולנים מציעה בחינות רישיון בכל המדינות, החל ממשרד הרגולציה המקצועית בקריות ועד מועצת הרישוי של מנעולן בצפון הארץ. המנעולנים עובדים עם ערים וסוכנויות מועצות אחרות כדי לקבוע את כשירותן לשכר ולרישוי של שירותי מנעולן מהקריות. מנעולנים רשומים יכולים לקבל הסמכה על ידי השתתפות בקורס מנעולן בסיסי של חמישה עד שישה ימים ועמידה בבחינה בסוף הקורס. ALOA אישרה יותר מ -4,000 שירותי מפתח בפריסה ארצית, עם 2,900 נוספים בשלבי ההסמכה המוקדמים.

על מנת להפוך למנעולן מקצועי בקריות

עליך להשלים לפחות הכשרה ברמת הכניסה וארוכת הטווח במקום העבודה. להדרכה וניסיון נוסף ניתן להסמיך גם מנעולנים כמנעולנים מקצועיים או מנעולנים מוסמכים בקריות. כדי לקבל הסמכה במדינה שלך, מנעולנים פוטנציאליים חייבים לעבור בחינה בעשר קטגוריות חובה ושתי קטגוריות בחירה חובה.

אם אתה רוצה להיות חלק מהמקצוע הזה, עליך להתחיל בהתמחות כמנעולן. על מנת לקבל רישיון, עליך לקבל תעודה ולהשלים הכשרה מאושרת. כאשר אתה לומד על התפקיד, תוכל להרוויח יותר כסף על ידי השלמת תהליך אישור השירות המרכזי.

צריך להכשיר מנעולנים לתפקידם בקריות

ודרישות ההכשרה משתנות ממדינה למדינה. עליך לפנות למשרדי ממשלה, רשויות ואיגודי עסקים מקומיים לקבלת כללים ודרישות מפורטים ומדויקים לרכישת רישיון מנעולן מהקריות. נקודת התחלה טובה היא לבדוק מול איגודים מקצועיים של מנעולנים, החל מהמנעולן המשויך ללצפון, הדוגל בחניכות ויכול ללמוד מה נדרש במדינה שלכם.

מדינות רבות דורשות מנעולנים להיות בעלי רישיון מנעולן נוכחי ותקף לפני שהם עוסקים במסחר

בחלק מהמדינות עליהם לעבור מבחן רישום פלילי, במדינות אחרות עליהם לעבור הכשרה מוכרת ולבצע מבחן רישיון. מדינות רבות דורשות ממנעולנים לקבל רישיון לעסוק במסחר באמצעות הסמכה מרצון המראה ללקוחות כי המנעולן עומד ברמה גבוהה של הכשרה וניסיון.

הכשרת מנעולן מורכבת בדרך כלל מהכשרה בעבודה

אך מדינות מסוימות דורשות רישיון של מנעולנים בקריות הדורשים מספר שנים מסוים של הכשרה בעבודה. כמה תחומי שיפוט דורשים מתלמדים לקבל רישיון. ברוב 15 המדינות, אם אתה עובד כמנעולן או עוזר חניך וצובר ניסיון לפני רישוי, עליך להיות בפיקוחו של מנעולן מורשה.

הדרישות המדויקות להכשרה והסמכה של מנעולנים משתנות ממדינה למדינה

כדי להפוך למנעולן בקריות, עליך לעבור בקרות אבטחה וסמים, להשלים הכשרה לא רשמית ופורמלית, ולקבל את הרישיון הנדרש לצורך הסמכה במדינתך. במדינות מסוימות ניתן להשלים תוכניות הכשרת מנעולנים עד שלושה חודשים במדינות מסוימות, כך שתוכל להתחיל בעבודתו כמנעולן באופן מיידי.

בהכשרת מנעולנים תלמד לבחור ולתקן מנעולים

לייצר מפתחות, להבין את המכניקה של סוגים שונים של מנעולים ולהתקין התקני אבטחה שונים בבתים ובעסקים. יהיה עליך להשלים מספר חודשים של חניכות כמנעולן, לבצע מבחן הסמכת שירות מרכזי ולעבוד לקראת קריירה בענף. ניתן גם לקבל רישיון מנעולן לתיקון, התקנה, בדיקה, פתיחה וסגירה של מנעולים באופן מכני.

מדינות מסוימות דורשות משירותי מנעולנים מורשים להציג את אישורי אימות הרישיון שלהם לאדם המספק את שירותיהם ולשמור רישומים של שירותי מנעולן מאזור הקריות הניתנים על פני תקופה מסוימת של שנים

מדינות רבות גם מפרידות מנעולנים מורשים משירותי מפתח בודדים. רשימת משאבים זו מגדירה כיצד להפוך למנעולן במדינות הדורשות רישיון מנעולן.

לפני שתשיג את רישיון המנעולן שלך ותתחיל לעבוד כמנעולן

עליך להצטרף להתאחדות מקצועית בולטת במדינתך. אם החברה שלך מספקת שירותי מפתח, תוכל להגיש בקשה לרישיון שירות למנעולנים פרטיים. אתה צריך גם רישיון במדינות הדורשות רישיון למי שרוצה לעבוד כמנעולנים.

אישור זה נדרש רק באורגון אם יש לך כבר רישיון מנעולן או הסמכה במדינה אחרת

זה עשוי להידרש במדינה שלך אם עבדת כמנעולן במשך מספר שנים, אך הדרישות משתנות ממדינה למדינה. יחידים, שותפויות וחברות יכולות להגיש בקשה לרישיון מנעולן על ידי ציון ביישום כי הפרט מנהל חברה המתקינה, מתקנת, פותחת או משנה מנעולים על בסיס יומי או מייצרת מפתחות למנעולים.

פונים לשירותי מנעולן חייבים לקבל טביעות אצבע על ידי משרד הקבלה של המשרד לצרכנות (DCA)

בספירה האחרונה, 15 מדינות דרשו בדיקות רקע כחלק מדרישות הרישוי הממלכתיות שלהן. לאחר השלמת השלבים המקוונים, תוכל לקשר את אישור שירות המפתח שלך עם רישיון CCB.

אם אתה מקדיש זמן רב למציאת שירות מנעולן בקריות מורשה באזור שלך

בצע חיפוש מהיר כדי לראות אם אתה גר במדינה מורשית או לא. אם אינך נמצא במדינה מורשה, תוכל לחפש באתרי שירות מרכזיים אחר סימני לגיטימציה. במדינות מסוימות, הדרישות האישיות לשירות מפתח זמינות ברשת וחיוניות.
למידע מורחב בנושא של תעודת מנעולן מורשה ניתן לבקר ב- manulan-israel.co.il

הכשרת המנעולנים שלנו מיועדת לסטודנטים השואפים ברצינות לקריירה מקצועית

תלמידי קורס המנעולנים שלנו משתתפים בקורסים בנושאים כגון זיהוי מפתחות, ייצור מפתחות, הרכבת מנעולנים, קטיף מנעולים, מנעולי מגורים, מנעולים מסחריים, מנעולים לרכב, מנעולי גישה אלקטרוניים, מערכות אבטחה לבית ולעסק, מערכות מפתחות ראשי, כספות ו מנעולי כספות ומנעולי אבטחה גבוהים. קרן מלגות אלואה מיועדת למנעולנים ברמת הכניסה הפונים לקבלת מימון להכשרה.

כאשר אתה משיג את תעודת המנעולן שלך

 

הוא משמש הוכחה שלמדת כישורים מעשיים באמצעות הכשרת המנעולן שלנו. הדרך שלך להפוך למנעולן היא אחד הדברים הקשים ביותר לקבוע, וההסמכה הזו היא בדיוק מה שאתה צריך – ומה זה אומר. קח חלק בהכשרה המקוונת שלנו כדי ללמוד את הייעוד הייחודי הקשור לעבודה עם הידיים שלך.

דילוג לתוכן