מחירים של שקיות זיפלוק גדולות

התאמת הצרכים לסוג התיק הנכון הוא הצעד הראשון להקל על אחסון והכנת המזון. אין כמו משיכה ומשיכה של שקיות הקפאה כדי להשיג את המצרכים שלך. שקיות בגודל רבעון וגלון נהדרות לאחסון שאריות, לארוז אוכל לפיקניקים וכו '. —- לא משנה באיזה גודל תבחרו, תוכלו ליהנות ממספר תכונות המגנות על האוכל שלכם ומאריכות את טריותו. כדי לאטום מזון לרעננות ולהבטיח שעפרונות תועה לא יתגלגלו פנימה, שקית אחסון של Ziploc מספקת אטום חזק ואמין מעת לעת. תיק רוכסן של 2 ליטר כולל רוכסן משולב הנסגר כדי להרחיק אוויר ולכלוך.

הם מושלמים לאחסון פריטים עונתיים כגון ז'קטים

קישוטי חג, אוהלים וציוד ספורט. בשקיות אחסון גדולות יש תחתונים קפלים המאובטחים ברוכסנים כפולים וידיות מובנות. אחסן ציוד לבית ספר, בגדי חורף, צעצועים ועוד הרבה בידיעה שהם מוגנים מפני לחות, אבק, קרדית ועוד.

שקיות רוכסן בינלאומיות ClearZip (r) אינן זהות עבור הצרכנים כמו סנדביץ 'ומותגים קפואים המשווקים לצרכנים פרטיים

למשתמשים בכמויות גדולות יותר של שקיות מכולת עם רוכסן, נסה שקיות מכולת מוסדיות Minigrip או ColorZip. על פי מדור הקיימות באתר SCJohnson Ziploc, שקיות אלה קלות למחזור.

שקיות פלסטיק רוכסות של ClearZip (r) עשויות 100% פוליאתילן טהור בצפיפות נמוכה (LDPE) או פוליפרופילן (אלא אם כן צוין אחרת)

לכל שקיות ה- Clear Zip שלנו יש רוכסן משולב שלוחץ עליו סגור בכדי להבטיח אטימה מהודקת ומהודקת. כל שקיות הפלסטיק הרוכסות עומדות בכל דרישות ה- FDA, USDA, GMP ו- TSA לאישור כשרות ומגע עם אוכל, ואנו מספקים גודל, סגנון והדפסה בהתאמה אישית.

זה יוצר מקום רב יותר בשקית מקפיא עם רוכסן ומקלה על אחסון פריטים מגושמים שלא יתאימו לשקית שאינה פרועה

שקיות מקפיא של Ziploc מועדות לנקבים כך שתוכלו להשתמש בהן לאחסון חתיכות בשר עצמות כמו צלעות רזרביות, צ'אק ובשר חזה. תיקי רוכסן מודפסים בהתאמה אישית זמינים בגדלים מותאמים אישית, ואפשרויות אחרות מתבקשות ישירות מיבואנים וסיטונאים, אותם אנו יכולים להציע במחירים סיטונאיים אם תזדקק רק לאחת, כפי שקורה לעתים קרובות.

יצרני שקיות הקפאה מרוכסות טוענים באומץ שהתיקים שלהם חזקים יותר מהמתחרים שלהם

ניסויים מדעיים ובדיקות הובילו לכך שלמותגי שקיות הקפאה יש שקיות Ziploc העמידות בפני סדקים ונקבים. כשהם מלאים הם עומדים זקופים במקפיאים, מקררים ומזווה.

שקיות מקפיא של Ziploc נוטות פחות להישבר כאשר מוציאים מהמקפיא. עובי השקית חשוב לקבוע היכן המוצר מונח בתיק. עובי שני מילימטרים הוא העובי הסטנדרטי המשתווה לרוב הכיסים הרוכסנים לשימוש ביתי.

אני משתמש בשקית בגודל 4.5 אינץ 'בכיס בכדי לאחסן את נתחי הגבינה שלי ומשתמש בזה בכדי לתת את הכדורים לכלבי המבוגרים יותר ולאחסן שפתונים בודדים בארנקי

כדי למנוע את הכאוס שמתרחש כאשר הכובע קופץ מהשפופרת וממרח שפתון על הארנק, המפתחות ומברשת השיער. שקית ההקפאה זיפלוק של Ice Nozzleth מדורגת כתיק המקפיא השישי המכובד של רב המכר זיפלוק. זוהי אפשרות ביניים שתוכלו למצוא בשקיות מקפיא בגודל רבעי או בגודל גלון קטן מדי.

לא מצאתי סט של שקיות כריכים מפלסטיק קומפוסט

ואף פעם לא הוצעו למכירה, ואחרי חיפוש יסודי בגוגל לא מצאתי מישהו שימכור אותם. יש טענה (והושמעה) לפיה שקיות ניילון ויריעות פלסטיק מפחיתות את בזבוז המזון על ידי החזקת מזון והפחתת קלקול, אולם מחקרים אחרונים באירופה הפריכו טענה זו והראו כי פלסטיק אינו מפחית את בזבוז המזון.

שקיות מקפיא מפלסטיק מאפשרות לצרכנים לקנות מזון בכמויות גדולות ולאחסן ולהקפיא אותו לשימוש מאוחר יותר. עם זאת, לקוחות מעדיפים שקיות נייר, ופלסטיק מחזיק רק 25 אחוז מהשוק.

מארוחות קפואות ותרכובות לתינוקות ועד לתנורי מיקרוגל ושקיות כריכים

התפעלנו לאורך השנים מהחידושים המודרניים שהקלו את החיים כל כך. מועדון הסיטונאות BJs מספק לחבריו מוצרים מוגמרים, אוכל טעים ובנזין איכותי במחירים מדהימים כבר למעלה משלושה עשורים.

על מנת לזכות בהצעה זו

עליך להיות מוכן להשתמש בכרטיס Lowes Advantage חדש ולבצע רכישה בין התאריכים 21-31 בינואר. ללא חשבון אשראי עסקי של חברת Lowes, חשבון Lowes Visa (r) ואשראי Lowes Canada חֶשְׁבּוֹן. אם יש לך אמזון פריים בהזמנות של 25 דולר ומעלה, תקבל משלוח חינם ואם עדיין אין לך פריים תוכל להירשם למשך 30 יום בחינם של אמזון פריים.
למידע נוסף בתחום של שקיות זיפלוק גדולות עליך לבדוק ב- zipbag.co.il

תוכל גם להגדיל את ההנחה שלך למינוי ושמירה מ -5% ל -15% אם אתה מזמין 5 מנויים ושומר פריטים באותו חודש

בדוק את המנוי שלך ושמור את תאריך המסירה בחשבונך (המנוי שלי הוא החודש השישי, קניתי 5 מינויים ושמרתי פריטים החודש, והם הגדילו את ההנחה שלי ל -5% מ- 15% כשהזמנתי את הפריט החמישי שלי).

דילוג לתוכן