כמה עולה מערכת סינון מים בבית תמי 4

אם יש לך צורך במערכת מלאה

תרצה להתקשר לאיש מקצוע מוסמך כדי להתקין אותה עבורך. אנו גם נציג בפניכם את כל האפשרויות ונוודא שהכל תקין. איזה לדעתך הכי הגיוני לבית שלך ואם כן כמה זה עולה? לפני שתחליט להתקין מערכת סינון מים לכל הבית, עליך לבדוק את המים שלך כדי לוודא שהמערכת שלך מועילה לך. גופי מים מסוימים בקרבתך עשויים לדרוש סוג מסוים של מערכת סינון, לכן התייעץ עם מומחה מקומי לפני ההתקנה.

אם אתה מודאג רק ממי השתייה שלך

אתה יכול להתקין מערכת, במיוחד מערכת פחמן פעיל, על הברז שלך. שתיית מים פירושה שאתה כנראה צריך להתקין אותם רק על הכיור, אך אם אתה מעוניין רק במערכת סינון המים לכל הבית, ניתן להתקין אותם על כל ברז בביתך.

בנוסף להיותם יותר טעימים

מים מסוננים יכולים גם לקדם את בריאות העור ולעזור למכשירים שלך לתפקד כראוי. עם מערכת המסננת את המים שנכנסים לביתך, היתרונות חורגים ממי שתייה נקיים. ניתן למקם פילטר במקום בו מים נכנסים דרך נקודת כניסה (POE), המכונה גם פילטר מים, או דרך מערכת פחמן פעיל (ACS).
כדי לקרוא עוד על כמה עולה תמי 4 וכמה עולה מערכת סינון מים בבית תמי 4 כדאי להעיף מבט ב- aquatal.co.il

תלוי איפה אתה גר ומקור המים

דברים שמגיעים מהברז יכולים להכיל מזהמים כמו חלודה, משקעים ומינרלים. טוב שתיה אחת יכולה לשתות אם היא צלולה, בעוד שאחרת עשויה לשקע הרבה. חלקם מכילים חיידקים ומתכות כבדות, ואם אתה שותה מים מינרליים כדי להימנע ממים מהבאר, אינך יכול עוד להשתמש בהם על ידי שדרוג למערכת סינון.

אוסמוזה הפוכה מחייבת שינויי סינון קבועים כדי לעבוד בצורה יעילה, מה שמגדיל את עלות המערכת לאורך זמן. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמערכת עובדת כראוי היא להזמין איש מקצוע מקומי לסינון מים.

מערכת סינון מים שלמה נשמעת יקרה

אך תלוי במערכת שאתה רוצה היא יכולה לעלות פחות ממה שאתה חושב. תלוי בגודל המערכת שלכם וברכיבים הנדרשים, מערכת סינון מים מלאה ורבת-חלקים יכולה לעלות בין 200 ל -10,000 דולר. מערכת סינון מים עולה בערך כמו בית משפחתי עם מערכת מים קונבנציונאלית, וחלקן עולות 100 דולר או פחות.

יש לתת לבעלי בתים את האפשרות להתמודד עם בעיות כמו כלור

חיידקים, פלואור ועוד. בהתאם לקיבולת, המזקקים מציעים אפשרויות טובות לאנשים שרק רוצים מים נקיים – הם עולים מי שתייה ובישול, שעולים בין 150 ל -1,500 דולר ומעלה לשימוש ביתי. אורך החיים של המערכת שלך תלוי בסוג שלך, אבל יש לך מושג טוב כמה מים אתה משתמש בכל יום.

 

דילוג לתוכן