עיבוד שבבי לדלרין

מאמר זה מכסה את יסודות העיבוד של דלרין, ממה שהוא, מה שיקוליו, אופן פעולתו וכיצד נבנים ועובדים חלקיו ועד לשימושו במגוון יישומים שונים. מדריך עיבוד שבבי אחרון זה מתאר מה נכנס לעיבוד שבבי של דלרין ואת היתרונות והחסרונות של זה, כמו גם כיצד השיקולים שלו שונים משל מכונות אחרות.

זהירות

כשאתם מעצבים חלקים לעיבוד שברי הדלרין, נסו לשמור על מהירות קבועה ולכלול פילטים וצלעות במידת הצורך, אך תמיד במהירות איטית במקצת. מהירות רבה מדי מייצרת חום שאינך רוצה, ויש לך תוצאות משתנות עם קרביד ופלסטיק. השתמש תמיד ב- HSS וודא שהוא חד (שימוש בחומר סיכה לחיתוך יכול גם לעזור), וזה יתן תוצאות טובות יותר אם תערוך הזלות.

אם אתה טוחן כל יום

למה לטרוח לגרוס פלסטיק משעמם כשיש לך טחנת טורמך או מחרטה שיכולה לחתוך כל מתכת שאתה יכול לדמיין? אם זה נעשה יקר מדי או מורכב, השתמש במכונת כרסום CNC למספר שעות. שימו לב לסובלנות הדוקה ואז אפשרו לטעון את החלק במשך 24 – 48 שעות לפני שהוא מעובד סופית. סובלנות זו עשויה להיות בלתי סבירה, אך היא עדיפה על שום סובלנות כלל, אז חשוב על זה.
לעוד פרטים בנושא של עיבוד שבבי לדלרין ומפעל לעיבוד שבבי כדאי להעיף מבט ב- asustiel.com

אם אתה ועמיתיך מחפשים שירות עיבוד אמין של דלרין

אתה יכול לסמוך על המפעל של א. סוסתיאל בע"מ שיעבדו איתך. אם אתה שואל אותנו עבור חלקים חדשים למכונת דלרין, אנו יכולים להודיע לך על הטרנדים האחרונים ועל שיטות העבודה המומלצות ביותר בתחום ייצור הפלסטיק. ואם אתה או עמית מחפשים הזרקות במכונות ופלסטיק אחר לפרויקט הבא שלך, אתה יכול להרגיש בבית עם צוות המפעל, עם המומחיות והמומחיות שלו בכל תחומי הענף.

המפעל שלנו מייצר חלקי דלרין באיכות גבוהה העונים על מפרט לקוחותינו או עולים עליהם

למד מארדל כיצד שירותי עיבוד שבבי דלרין של ארדל הנדסה יכולים להגדיל את הרווחיות של פרויקטי הייצור וההרכבה שלך. נכסים שהופכים את הדרלין למועמד טוב עבור שימוש במגוון רחב של יישומים, כגון כלי רכב, חלל, חלקי רכב, אלקטרוניקה ויישומים תעשייתיים אחרים.

לפעמים מהנדסים נאלצים לקחת על עצמם את האתגר של תכנון חלקי פלסטיק שיש צורך לעבד אותם עקב יחסיהם רכות וגמישות אטיבית

זאת, בשילוב עם הצורך לתחזק מערכת טחונה קשיחה כדי להבטיח גימור משטח עדין ודיוק ממדי, דורשים התייחסות מיוחדת לעיבוד. חלקים מורכבים עשויים פלסטיק הנדסי חייבים להיות במכונה בהתאם להנחיות המכונות הבאות, כמו הדרישות של הסוכנות להגנת הסביבה של משרד האנרגיה האמריקני.

פלסטיק עשוי להיות רך ומפנק

אך הוא דורש התייחסות מהירה למהירות ההזנה כדי לקבל משטח הגון וחלק מדויק. סוד עיבוד הפלסטיק הוא מהירויות איטיות ומהירויות הזנה גבוהות, והטחינה חייבת להשיג סובלנות וקווי מתאר הדוקים בלתי אפשריים מבלי להפוך את החלק המוגמר לנוקשה ונוקשה ככל האפשר. ניתן להשיג רמה גבוהה של ביצועי מכונה באיכות משטח ודיוק טובים. ייבוש – חיתוך תוספת CCGT וטחינה במהירות הזנה של 1,000 עד 2,500 פאונד לאינץ 'מרובע.

מומחים בעיבוד פלסטיק יכולים לפגוש גם לקוחות הדורשים סובלנות ומשטחים מיוחדים

זה חשוב כאשר בוחנים איזו מתכת מתאימה לעבודה. הניסיון שלנו במכונות פלסטיק ומתכות מאפשר לנו לעזור לכם לבחור את סוג הדלרין (r) המתאים על בסיס היישום והמוצר. להלן מספר דוגמאות לתעשיות בהן שימשנו לקוחותינו בארצות הברית, אירופה ואסיה האוקיאנוס השקט.

נכתב בשיתוף עם איציק סוסתיאל.

דילוג לתוכן