שירותי נוטריון ברומנית

רשויות רומניות, כאשר מוצג בפניהם מסמך זר, דורשים שהתרגום יהיה מאושר ע"י נוטריון המבין את השפה. יש להציג אישור רומני המאשר את העובדת הנוטריון.

איך מתרגמים בצרה נכונה תרגום נוטריון ברומנית?

משרד המועצה הבריטית בבוקרשט יעזור לך לאמת את המסמך המקורי ולשלוח אותו למשרד לגליזציה של אפוסטיל, וגם תקבל אישור. נשמח לתרגם את האישור לרומנית במידת הצורך ולעזור לך להשיג את המסמך הנכון. אם כבר קיבלת אפוסטיל ממסמך המקור עם תרגום נוטריוני, יש לנו אפשרות לתרגם אותו לשפת היעד שלך בהקדם האפשרי. לאלו מכם שזקוקים לאפוסטיל עבור שירותי נוטריון ברומניה לצורך תעודת החינוך הבריטית שלכם ו / או לגליזציה, תוכלו להתייעץ עם מדריך האפוסטיל שלנו לקבלת מידע מועיל על התהליך.

אנו יכולים לבצע אישור נוטריוני מרחוק ממיקום מרוחק (למשל ברומניה) או מרחוק באמצעות אתר שייקח אתכם לנוטריונים. בחירת נוטריון יכולה לעזור לך בכל מה שאתה צריך לדעת על ARize, בין אם זה אתר ובין אם לאו. כל משוב על שירותי נוטריון מקומיים יכול להתקבל ממי ששוכרים אותם, וכן מהמעניקים עצמם.
כדי לקרוא עוד אודות שירותי נוטריון ברומנית מומלץ להעיף מבט ב- law-center.co.il

לוח הזמנים של נוטריונים רומנים

ואנחנו לוקחים רק את הדרוש להזמנת נוטריונים ב- nrpsi. קריאות ברחבי הארץ, אך אנו יכולים לערוך טקסים גם ברומניה ובמדינות אחרות (למשל גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד וכו '). בחר נוטריון שהוא עצמאי ויכול להקליט את ה- CCPA שלך באופן מיידי. אם תבחר באחת מארגוני העמותות באזורך, תוכל להסיר את עצמך מרשימת הארגונים שאתה צריך לבחור מהם.

ACS מעודדת לקוחות הזקוקים לנוטריון רומני לבקר באתר האינטרנט שלנו

למרות שאנו בוודאי לא מציגים את כל המסמכים, חשוב מאוד שתוכלו לעיין ברשימת הנוטריונים המקומיים ברומניה, כמו גם בלוח האירועים שלנו.

 

אנו מציעים שירותי אפוסטיל מכיוון שאנו מודעים לדרישות החוק בחוק הרומני ואנחנו יכולים להציע שירותי אפוסטיל מלאים ללקוחות המתגוררים במדינות אחרות

בהתנצלות אנו מספקים את כל השירותים שלנו למסמכים שלך במקום אחד ומטפלים בכל המסמכים שאתה צריך ברומניה לאחר אישורם על ידי תרגום האפוסטיל שלנו ומאושר.

מכיוון שרומניה חתומה על אמנת האג ונמצאת שם

אין צורך לבקר בשגרירות או משרד קונסוליה. עורכי דין רומניים מקבלים זאת ונוטריונים אינם מחויבים לוותר על זכותם לבקש ייפוי כוח נוטריוני בתחומי שיפוט אחרים. אם נציגך מורשה על ידי ייפוי כוח מיוחד – או עורך דין – ניתן להגיש את בקשתך ברומניה כל עוד היא מאושרת על ידינו.

בנוסף, אנו ממנים את הנוטריונים שלנו ויכולים לספק לך בית שיעביר אותך לאדם שהוא נציגך בעת החתימה. המיקום תלוי בך ואם תבחר בנו, תוכל להודיע לנו ברגע שתזמין מלון מוסכם בעיר בוקרשט או למחרת. האישור של נוטריון שאינו מסתתר במקום שהוא גדול יותר עבורנו מאשר עבור עמיתינו קל עם קהל אנדריאס BOSTAN המסור והנבחר שלנו.

אתה יכול גם לקרוא אותו ברומנית אם הלקוח או ספק השירות שלך דורשים זאת, כמו גם באנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית או כל שפה אחרת.

כך שרשויות ומוסדות רומניים יוכלו לקבל אותם. מהבחינה הזו, רוב האנשים במדינת מוצאם צריכים להיעזר בנוטריון מקצועי. על ידי שכירת מומחה להכנת מסמכים באפוסטילס ברומניה, תוכלו לחסוך זמן וכסף ולהבטיח שהמסמכים שלכם יורכבו כראוי ומהיר.

 

דילוג לתוכן