מחיר ציפוי שיניים

בלוג זה דן בעלות הפורניר בהודו ומספק ניתוח מעמיק של מה רופא שיניים חושב על המחיר, האיכות והזמינות של ציפוי שיניים במדינה. מאמר זה מתאר מה הם ציפויים וכיצד ניתן ליישב אותם עם שאר טיפולי השיניים והטיפול בשיניים ובמערכת הבריאות.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שמחיר ציפוי שיניים משתנה ותלוי בדרך כלל בדרישות המטופל. כמו ברוב הליכי השיניים, הוא נקבע על ידי מגוון גורמים, כולל מיקום גיאוגרפי, איכות טיפול השיניים וזמינות רופאי השיניים באזורכם.

העלות של ציפוי שיניים תשתנה באופן משמעותי

תלוי בכמה שיניים אתה צריך, באיזה חומר אתה משתמש ואיפה אתה גר. עלות הפורניר קשורה לגורמים רבים, כולל איכות רופא השיניים האחראי והחומרים בהם נעשה שימוש. גורמים רבים יכולים להשפיע על העלות, כולל אך לא רק: כמות החרסינה בחומר המשמש, מיקום רופאי השיניים באזורכם ומספר השיניים המונחות מתחת למטאטא המוגלה. זה יכול להשתנות במידה ניכרת בהתאם לגודל וצורת השיניים שלך, היכן שמנותח רופא השיניים שלך, היסטוריית השיניים שלך, החומרים בהם נעשה שימוש ומיקומך. לדוגמא, אגרוף מוכר מהמחיר יכול לעלות בין 1,000 ל -2,500 דולר עבור שן בודדת ו -3,400 דולר ליותר מ -4,200 דולר עבור שתי שיניים.
למידע נוסף בנושא של מחיר ציפוי שיניים ומחירי ציפוי שיניים ניתן לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

שאל את רופא השיניים שלך אם

הוא יכול לעזור לך עם עלות ציפויים. אם ברצונך להשיג זאת, מומלץ לברר אודות סוגי הציפוי השונים, כך שתוכל לדון באופציות שלך עם רופא שיניים לקבל החלטה משותפת. הקפד לדבר עם רופא השיניים שלך לפני שאתה שוכח ולראות אם זה מתאים לצרכים הספציפיים שלך. שוחח עם רופא השיניים אם יש לך שאלות או חששות לגבי בחירתך לפנות לרופא שיניים או לגבי אפשרויות החלפה שונות והעלויות הכרוכות בכל אחד מהם. מכיוון שציפויים משמשים בעיקר לשיפור מראה השיניים של המטופל, יש מעט מאוד נסיבות בהן אתה יכול להוכיח צורך קליני בציפוי. ה- NHS לא יציע בדיקות מסיבות קוסמטיות ורופאי השיניים של ה- NHS יציעו אותו רק אם יש בכך "צורך קליני". בהתאם למספר השיניים שיש לתקן, טיפול זה יכול להיות זול יותר מאשר ציפויי חרסינה. לעתים קרובות, הזמן המושקע בתותבת יכול לבטל חלק משמעותי מהסיכון לעששת, כמו עששת ואובדן שיניים.

בלוג זה יספק מידע על עלות ציפויי שיניים וטיפולי שיניים אחרים עבור רופאי שיניים קוסמטיים בבריטניה

אנו נדון גם כיצד תוכלו להמשיך עם רופא השיניים הקוסמטי שלכם ויתרונות וחסרונות של טיפולים שונים. המידע לחקר מחיר רפואת השיניים ועלויותיה ניתן על ידי URBN Dental.

ציפויים ורפואת שיניים אסתטית תלויים בדרך כלל בחומרים המשמשים ובמומחיותו של רופא השיניים

זה עשוי להיות תלוי בחומרים הדרושים ועשויים להיות מחירים שונים, אך בדרך כלל זה לא גורם לבעיות. ציפויים יכולים לעלות בין 1,000 ל -2,500 PS, תלוי בסוג רפואת השיניים, באיכות החומר וגורמים אחרים כגון גודל השיניים, צורתם ואיכותם. עלות הציפוי עשויה להשתנות במידה רבה בהתאם למספר גורמים, וניתן לצפות לשלם בין 500 $ ל -1,900 $ לשן עבור וריד מסורתי. העלות הממוצעת של מגרד היא בדרך כלל בין 1,450 $ ל -2,500 $ עבור יותר משן אחת, תלוי במידת הטיפול הנדרש.

רוב רופאי השיניים יגבו ככל הנראה עבור ציפויים המבוססים על שן אחת

אך אם תזדקק לכמה, רופא השיניים שלך כנראה יבצע מבצע מיוחד שיעזור להוזיל את העלות לשן. ככל שמספר השיניים שצריכים כנפיים עולה, כך עולה מחיר של כל שן. בכל פעם שאתה מתכנן לקנות ציפוי שיניים מקבוצת שכם שכם, כדאי שתדעו בדיוק למה לצפות מההשקעה הנדרשת.

הם צריכים להבין אילו סוגי ציפויים קיימים ומה הם בהחלט יעלו

עליכם לדעת את כל הגורמים המשפיעים על מחיר הפורניר ולפעמים יש לקחת החלטות חסכוניות יותר. ביטוח משלים משלים יכול לסייע לכם בעלות קבלת רופא שיניים, אך לעיתים הוא יכול להיות יקר למדי, במיוחד אם עליכם לשלם עבור מספר שיניים.

אם התקציב שלך מהווה גורם כשמדובר בבחירה בין ציפויים לכתרים

קרא את המידע שלהלן על עלות הכתרים. עלות ציפוי שיניים יכולה לנוע בין 250 ל -2,500 דולר לשן, תלוי בסוג החומר שתבחרו ומספר השיניים במשפחה שלכם. אם התקצוב הוא הגורם מבחינתכם בבחירה בין מכשיר לבנה לבין כתר, עליכם להסתכל בהמשך על המידע שעלותו של כנר כתר, וכן לפרטי עלות כל שן במקרה של כל כתר. בהתאם לסוג החומר שנבחר, עלות הפורנירים יכולה לנוע בין כ -250 דולר למעל 1,000 דולר לשן וכ -3,300 דולר ליותר מ -4,200 דולר לשן. תלוי במין ובחומרים שנבחרו. בהתבסס על גורמים אלה, ניתן לאמוד את מחירה של שן בודדת עם סך של 4 – 6 שיניים (או יותר).

דילוג לתוכן