מה אסור לעשות אחרי השתלת שיער

אחת השאלות הנפוצות ביותר שרוב המטופלים שואלים היא כמה מהר הם יכולים לחבוש כובע לאחר השתלת שיער. אני רוצה לוודא שאתה יודע לשמור על השתלת השיער שהושתלת לאחרונה כשאתה חוזר הביתה לאחר השתלת השיער שלך.

בצע את המטלות היומיומיות הללו שבועיים לאחר השתלת השיער והימנע מכל מיני לכלוך וחיידקים. בצע את המשימה היומית הזו יומיים בשבוע לאחר השתלת השיער כדי להימנע מכל סוג של בוץ, לכלוך, חיידקים וכו ', ועשה זאת מדי יום למספר ימים.

ישן עם ראש מורם בזווית של 45 מעלות

ישן על הגב במיטה עם כרית בין הרגליים והרגליים על הרצפה. לפחות שבועיים לאחר השתלת השיער, אתה לא צריך לישון יותר משלוש עד ארבע שעות בלילה. כמה ימים של שינה באותה מיטה כמה שעות ביום למשך שבועיים עד שלושה.
למידע נוסף אודות מה אסור לעשות אחרי השתלת שיער מומלץ לבדוק כאן: notnimbarosh.com
למידע נוסף בנושא של מה אסור לעשות אחרי השתלות שיער ומה אסור לעשות אחרי השתלת שיער מומלץ לבקר באתר notnimbarosh.com

לאחר השתלת שיער

אתה יכול להתחיל לישון על הגב במיטה עם כרית בין הרגליים והרגליים על הרצפה במשך כמה שעות ביום למשך שבועיים-שלושה. לאחר השתלת שיער, אתה יכול לישון עם ראש מורם בזווית של 45 מעלות ולישון באותה מיטה במשך שלוש עד ארבע שעות ביום. יש לישון עם הראש בצד ובגב המיטה לפני העברת השיער, אך לא מעליו: לאחר השתלת שיער, אתה יכול לישון למעלה ולמטה במיטה, לא בצד.

התחל בפעילות גופנית שלא גורמת לך להזיע יותר מדי: מיד לאחר השתלת שיער, אתה יכול להתחיל עם יוגה או תרגילים קלים אחרים. צאו לטיול קצר או התחילו לפחות פעם בשבוע במשך שבועיים עד שלושה עם יוגה ותרגילים קלים אחרים.

ודא שאתה לא מתכופף או מרים שום דבר אפילו כבד מעט: 48 השעות לאחר השתלת השיער הן מכריעות, אז וודא שאתה לא מתכופף, מרים או מתכופף. זה מראה שאתה רוצה להימנע מחזרה ביום הראשון לאחר השתלת השיער ולא ביום השני.

קיץ

הוא לא הזמן הטוב ביותר להשתלת שיער, לכן נסו להימנע מחשיפה לשמש, דבר שעלול לעכב את תהליך הריפוי. אין לנקות את האזור המושתל ולא לחזור לעבודה אם אין פירושו עבודה. אם אתה נשאר בשמש, אתה לא צריך לדאוג לשום דבר, אבל אתה לא נשאר בשמש זמן רב, אפילו לא כמה שעות.

אם כבר הודיעו לך על האירועים שלאחר הניתוח

אינך צריך לדאוג מה יקרה לאחר השתלת שיער. הזעה לאחר השתלת שיער אינה מהווה בעיה כל עוד אתה מטפל בקרקפתך, פעל לפי הוראות הרופא ונקה את השתלים המושתלים באופן קבוע. לאחר השתלת שיער ישנם כמה תחומים שעליכם לקחת בחשבון, כולל התחלת שגרת טיפוח השיער.

עד כה הסברתי למה להיזהר בחודש הראשון לאחר השתלת שיער ומה לא לעשות לאחר מכן.

אז אלה הדברים שאתה צריך לעשות בכדי לטפל כראוי בשיער ובקרקפתך ומה עליך לקחת בחשבון לאחר השתלת שיער

אני מקווה שקיבלת מספיק מידע כדי לעקוב אחר הוראות אלה לקבלת תוצאות טובות יותר. הרופא שלך כנראה ידבר על דברים שיש לעשות איתך לאחר השתלת שיער ואתה מקווה שתקבל את זה. מרפאות להשתלת שיער בלהור נותנות בדרך כלל הוראות בכתב על נהלים ודברים שיש להימנע מהם לאחר השתלות שיער וניתוחים.

המרפאה להשתלת שיער הטובה ביותר

אנו נותנים לך את כל התרופות הדרושות לניתוח ושחרור. זכור ליטול את כל התרופות שנקבעו בהתאם להוראות הרופא הנוכחי ביום השתלת השיער. עקוב אחר הרופא – טיפול לאחר טיפול מומלץ בכדי לתת להשתלות שיערך את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה. לאחר שהודעת לעצמך על הטיפול הנכון בקרקפתך, בשיערך ובקרקפתך לאחר השתלת שיער, תוכל ליצור קשר עם משקם שיער מנוסה.

רבים יכולים לומר לך אם אתה מועמד טוב להשתלת שיער וגם לבצע עבורך השתלות שיער. כמות השיער שיש לך ואיפה שאיבדת שיער תיכלל בכמות השיער שתושתל ו

עם זאת

הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את הוראות המנתח שלך – הוראות הניתוח לטפל בשתלים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר של השתלת השיער שלך. למרות שמדובר במדריך כללי לרוב השתלות שיער, עדיף לבצע את ההוראות של האדם שמבצע את השתלת השיער, גם אם אותו אדם יודע שטיפול המעקב טוב במקרה שלך. עליכם לפעול על פי הוראות או עצות של מנתח בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות להשתלת שיער ולבצע את ההוראות שלהם בכדי להשיג את התוצאה האופטימלית להשתלת שיער.

דילוג לתוכן