כל מה שלא ידעת על איך לבחור תאורה מעולה לאירועים

תאורת חתונה היא כאשר משתמשים בתאורת אירועים ליצירת אווירה ועומק במקומות שונים סביב החדר, אומרת מתכננת החתונות אמבר אנדרסון מאירועי יום השמיים. תאורת אירועים יכולה להיות שיחה בתכנון החתונה על ידי יצירת אווירה עמוקה המדגישה את הפרטים שרוצים לראות מבלי להסיח את דעתכם של אחרים. ביקשנו מהמקצוענים לפרק את זה ולשתף כמה דברים בעלי תובנות שעליהם זוגות צריכים לקחת בחשבון בעת בחירת תפאורה לחתונה.

אין דרך אחת לעשות הפקות אירועים

אבל עכשיו כשאנחנו יודעים שהתאורה הנכונה יכולה להיות ההבדל בין אירוע לשבור הופעה, אנו בוחנים מגוון סוגי תאורה שכדאי לכם לשכור עבורם האירוע הבא שלך. גופי תאורת לד (צינורות פיקסל) המשמשים בתאורת טלוויזיה וסרטים הכניסו את סערת תעשיית תכנון האירועים לא רק בזכות המראה הייחודי שלהם, אלא גם משום שהם קלים להפעלה וליישום. ניתן להרכיב נורות LED בכל מקום כדי להאיר סביבה, להוסיף אלמנט יצירתי לשלב המרכזי וליצור שפע של אפקטים של אור.

תיהני עם הג'אנים הפשוטים שלך וארבעה קירות פשוטים

גם אם הם גורמים לחדר אירועים גדול להיראות קצת קלסטרופובי. אור הזורם מחלונות חשופים, מסכי הקרנת LED בחדרים ונורות אבטחה פונקציונליות יכולות לשנות את מראה עיצוב האור שלך מבלי שתשים לב.

ודא שאתה ומעצב התאורה שלך מכיר את מקורות האור הסביבתי בחדר שלך ושלב אותם בתכנית שלך

עליכם לקחת בחשבון גם את המיקום והצפיפות של גופי התאורה שלכם, את הצבע המשמש ואת תבנית האור שלכם. במידת האפשר, תכנן את מבחני התאורה שלך באותה שעה ביום או ביום שלפני האירוע שלך כדי שתדע איך זה ייראה.

אם אתם מתכננים אירוע חוצות בקיץ

הבחירה בתאורה הנכונה היא קריטית להצלחה. תאורה אולי נראית כמו מחשבה שלאחר מכן, אך היא חלק חשוב מכל אירוע. בדוק את הטיפים והטריקים שלנו כדי לוודא שהאירוע הבא שלך כולל מערכת תאורה ברמה עולמית.

גם אם אינך רואה בעצמך מתכנן אירועים מוכשר

ברצוני לוודא שאאסוף כמה טיפים עבורך. דאג שתעבור תכניות קומה, אסטרטגיות תכנון וטיולים חיים טובים יותר בכדי לתת לך ולבן הזוג מידע מראש, כדי לוודא שיש לך השותף האישי, הציוד והאתר הנכון.

תאורת אירועים מקורה לא תמיד נמצאת בראש רשימת מתכנני האירועים של חברות

תגלו שהחברות הטובות ביותר מספקות תאורת אירועים למספר אירועים מרכזיים שמתקיימים כל יום אחר. עם זאת, על מתכנני האירועים לוודא כי הם שוכרים מהנדסים מקצועיים להקים ולהאיר את האירוע על מנת לקבל את התאורה הטובה ביותר למופע.

כעת לאחר שסיקרתם אירועים בחיק הטבע

בואו נתייחס לדאגותיכם לגבי תאורה פנימית. להלן הטיפים המובילים של ווקר כדי לוודא שתאורת האירוע שלך יעילה ומספקת את הגורמים שאתה מחפש. יש לזכור כמה דברים לגבי שיטות עבודה מומלצות בתאורת פנים.

מי ששכר אי פעם ציוד תאורה אצלם צריך שתהיה חברת תאורה שתדע את היתרונות והחסרונות של המרחב שלו לאירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.

הערכה שלך צריכה להיות מורכבת ממגוון מנורות שיכולות לשמש לאירועים

כולל נורות זרקורים. סוגים נפוצים של תאורת אירועים מיוחדים הם לקוס, נוריות PAR וגובו. בשילוב עם מעצב תאורה, אפשרויות תאורה אלו יכולות להפוך מקומות תפלים אחרת.

אירועי חוץ יכולים לחשוף את התאורה שלכם לאלמנטים ולדרוש חשיבה מחוץ לקופסה במונחים של מקורות אנרגיה

פעל לפי שיטות עבודה מומלצות אלה כדי להתגבר על אתגרים אלה וכדי למקסם את עיצוב תאורת האירועים בחוץ. טיפים אלה יכולים לשמש לכל אירוע שתתכנן, בין אם בבית או בחוץ.

בהזמנת תאורה לאירועים בחיק הטבע

עליכם לבקש מהמקום את מקור החשמל והאם עליכם להזמין גנרטור לאירוע (אפשרות אם אתם במקום לתלות את האורות). לאחר שתקבע שאתה זקוק לתאורה, עליך להחליט איזה סוג תאורה אתה זקוק ואילו אפשרויות מתאימות ביותר למצבך. האזור כולו אינו מספיק אור למילוי אורות בהירים, אך עליכם לספק מספיק אור בכדי למנוע החלקה ותאונות אחרות. אם אינך בטוח לשם מה אתה זקוק לתאורה, תוכל לבקר במקום שלך ערב קודם ולרשום את המיקומים האידיאליים לתאורה.

כשיש לכם אירוע קוקטיילים בערב תוכלו להשתמש בו להקרנת דפוסי אור על התקרה כדי ליצור אווירה קסומה בחדר. לאירועי חברה רשמיים תוכלו לקחת את הלוגו או האשטאג לאירוע ולהקרין אותו על קירות המקום.

תאורה סביבתית נפוצה לקביעת הטון של אירוע מרגע הכניסה אליו. הם שימושיים מכיוון שהם יכולים להגיע לכל פינה במרחב, ולא רק לאזור מסוים.

סוג זה של אור מספק אור נקי ומושך

מה שהופך אותו לאור המושלם עבור תפאורות, תפאורות, מדרגות וילונות וקווים חוזרים. גופי תאורה לד הם חלופה טובה יותר לתאורה קונבנציונאלית מכיוון שהם אינם מייצרים חום רב יותר וצורכים פחות אנרגיה מתאורה קונבנציונאלית. אור זה משמש לעתים קרובות בהצגות תיאטרון להארת שטחים גדולים.

לחברות התאורה הטובות ביותר לאירועים יש אתרים שבהם תוכלו להציג את סוגי התאורה לאירועים שהם מציעים. אם אתה מסתכל על העבודה הקודמת של חברת אירועים, אתה מקבל הבנה טובה יותר של הידע והמומחיות שלה בתחום תאורת האירועים.

דילוג לתוכן