חנות חיות אמינה

באופן מפתיע, אנשים רבים עדיין לא יודעים שחנויות חיות מחמד הן לא רק המקום הגרוע ביותר לקנות כלב, אלא למעשה אינן מזיקות – והציבור בענף חיות המחמד מסתכל בפניו.

ערכנו רשימה של השקרים הנפוצים ביותר שקונים לחיות מחמד

אך התמחור אינו הדבר היחיד שעליו הם משקרים. התמונות הבאות הן מחנויות חיות שמוכרות כיום גורים בארצות הברית. חנויות לחיות מחמד בדרך כלל טוענות כי הגורים שלהן מגיעים ממגדלים ידועים, והם מדגישים כי כל המגדלים שלהם מורשים USDA וכי הגורים רשומים במועדון המלונה האמריקני (AKC). קביעה זו מבטיחה כי הגור שלך בריא ומטופל היטב – אך העובדה היא כי הגורים הללו יובאו ממתקנים מסחריים גדולים המכונים טחנות גור. מאיפה משיגים את הגורים שלך וכמה הם עולים?

חנויות חיות מחמד לא מעוניינות שאנשים יבינו שלפחות 95% מהסחורה שלהם נקראת על שם טחנת גור או מתקן גידול אכזרי אחר

בכל פעם שמגדל מוכר המלטה, הוא מוטיבציה לגדל ולמכור אחר, וכל רכישה מניעה שטחי רבייה נוספים. מרבית חנויות החיות מקורות את מלאתן ממפעלי גור וממקורות אחרים המגדלים בעלי חיים בתנאים אכזריים שלא ניתן לומר עליהם. גרוע מכך, חנויות חיות מחמד לעתים קרובות מבטיחות הבטחות "טחנות גור" כוזבות וטוענות שיש להן "אפס סובלנות" לאכזריות בעלי חיים.

חנויות חיות מחמד טובות לקונים אימפולסיביים מבחינות מסוימות, אך לעולם אל תרכוש כלב מתוך דחף, שלא לדבר על לקנות כזה.

בעוד שחנויות רבות כוללות ציוד בסיסי לחיות מחמד

בחרו בחנות המציעה את התמורה הטובה ביותר לכסף. בין אם אתה קונה עצמות חדשות עבור רובר, קונה צווארון חדש עבור פלאפי או פשוט מוצא דרך זולה לספק מזון לחיות מחמד, 12 חנויות החיות המקוונות הללו מציעות לך את הבחירה והעסקאות שאתה צריך.

שקול תמיד לבקר בחנויות חיות אחראיות המאכסנות מקלטים

הצלות ואימוץ לפני שתמצא את חיית המחמד הבאה שלך. בעלי חיים משמשים לעתים קרובות לפיתוי צרכנים לחנויות אלה, ולכן אנו קוראים לחנות החיות שלך לתמוך במקלטים. חנויות חיות מחמד מספקות את הקונים שלא מרוצים מהרעיון של הליך סינון אליו הם נחשפים על ידי מרבית המגדלים הטובים, כמו גם מי שמתמודד עם סינון ממקלטים וקבוצות הצלה.

טחנות גורים מתייבשות מכיוון שאנשים כבר לא קונים בחנויות לחיות מחמד ולא קונים באינטרנט, אך טחנות גורים לעולם לא יתייבשו.

אם אתה מוצא מגדל מהימן שרוצה לקנות גור

תצטרך להשקיע יותר זמן בפועל לקחת את הכלב האהוב עליך הביתה. קחו בחשבון שבכל פעם שחנות חיות מוכרת גורים, הם נמצאים במתקן רבייה וממשיכים במעגל אכזריות הגורים. חנויות חיות מחמד יעשו כל מה שחנויות חיות מחמד צריכות לעשות ולא ימכרו חיות לחיות מחמד. לכן, למרות שחנויות חיות מחמד בדרך כלל קרובות לביתך, ייקח זמן, לרוב חודשים של מחקר, למצוא מגדל מכובד ואחראי.

אין דרך מקובלת או מהימנה ללמוד גזע מכיוון שרק דעה אחת נחשבת, בין אם מחבר שיש לו גזע ובין אם עובד בגן החיות.

אז אם אתם מעדיפים לקנות גור מחנות חיות מחמד או ממגדל אחראי תלוי הרבה באילו גורמים אתם מעדיפים

חלקם עשויים להעדיף לקנות כלב מהמגדלים, בעוד שאחרים עשויים לפנות למגדל אחר בהתאם להתאמתם של גורמים אחרים. כשאתה קונה גורים מחנויות חיות מחמד, אתה צריך להסתמך על האינסטינקטים והתצפיות שלך כדי להבין משהו על הגור שלך.

למרות שזה עשוי להיות מאתגר עבור חנויות חיות קטנות

החדשות הטובות הן הלחץ שמרגישות חנויות קופסאות גדולות שמוכרות רק מוצרים לחיות מחמד. בעוד שחיות מסוימות מוצעות לאימוץ בחברות הומניות מקומיות, רוב האנשים עדיין קונים את חיות המחמד שלהם מחנויות חיות מחמד או ישירות מחנויות חיות מחמד.

 

למידע נוסף אודות חנות חיות אמינה ולאתר של חנות החיות חי בר באפשרותך לבקר באתר hai-bar.co.il

דילוג לתוכן