וורדפרס בניית אתרים

הקדמה: למה אתה צריך וורדפרס או איך וורדפרס יכולה לעשות לך הון

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור אתר או בלוג יפהפיים.

יש לו שפע של תכונות ותוספים שיאפשרו לך לעשות כמעט כל מה שתרצה עם האתר שלך, מבניית אתר לעסק ועד הפעלת חנות מקוונת.

מאמר זה יעזור לכם להבין את היתרונות של וורדפרס, כיצד היא משתווה למערכות CMS אחרות, ולמה כדאי להשקיע בה.

נושא הסעיף: בניית אתרים וורדפרס: מהי וורדפרס?

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור אתר או בלוג יפהפיים. יש לו הרבה תכונות ותוספים שיאפשרו לך לעשות כמעט כל דבר שאתה

מבוא לבניית אתרים וורדפרס

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שניתן להשתמש בה ליצירת אתרים או בלוגים. זהו אחד מבוני האתרים הפופולריים ביותר בעולם, המניע למעלה מ-28% מכל האתרים באינטרנט.

וורדפרס תוכננה במקור לבלוגים, אך התפתחה ל-CMS מלא שניתן להשתמש בו כדי להפעיל כל סוג של אתר מבלוג אישי לחנות מסחר אלקטרוני. וורדפרס מקלה הן על משתמשים טכניים והן על משתמשים שאינם טכניים להשתמש ולתחזק את האתרים שלהם.

חלק זה יציג בפניכם מהי וורדפרס, כיצד היא פועלת ומדוע היא כלי חשוב כל כך עבור מפתחי אתרים.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. הוא משמש כפלטפורמת בלוגים, בונה אתרים או מסגרת יישומים. וורדפרס יכולה להתארח באופן עצמי, כמו רוב תוכנות הקוד הפתוח, או להתארח על ידי צד שלישי.

ה-CMS פופולרי מכיוון שהוא קל לשימוש ויש לו תכונות שקל להתאים אישית ללא ידע בקידוד. וורדפרס תורגמה ליותר מ-120 שפות מהאנגלית המקורית שלה מה שהופך אותה ל-CMS הפופולרי ביותר בעולם.

וורדפרס שוחררה לראשונה בשנת 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל כמזלג של b2/cafelog. המטרה הייתה ליצור כלי בלוגים פשוט שניתן לערוך בקלות דרך ממשק הדפדפן ללא ידע ב-HTML או שפות תכנות כגון

שלב 1 – צור שם דומיין משלך

לפני שתוכל להתחיל לבנות את האתר שלך, תצטרך לקנות שם דומיין. מאמר זה יראה לך כיצד לקנות אחד ולהגדיר אותו.

הצעד הראשון הוא להחליט על שם דומיין. אתה יכול לקנות אחד שכבר זמין או לקבל אחד בהתאמה אישית עבורך. אם אינך בטוח איזה שם דומיין יתאים ביותר לצרכים שלך, התחל בבדיקת דומיינים פופולריים ובמילים הנפוצות ביותר המשמשות בכתובות האתרים של אתרים פופולריים. זה ייתן לך כמה רעיונות טובים עבור שם הדומיין שלך.

לאחר שהחלטת על שם דומיין מתאים, קדימה, צור חשבון עם כל אחת מחברות אחסון האתרים הבאות:

-HostGator

-Bluehost

– מארח חלומות

בחלק זה, נלמד כיצד ליצור שם דומיין משלנו. נלמד גם על החשיבות של אפליקציית מחולל שמות מתחם וכיצד לבחור שם לאתר.

אפליקציית מחולל שמות דומיין:

כאשר אתם מחפשים שם דומיין, חשוב למצוא שם זמין. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך למצוא דומיין זמין. אחד מהכלים הללו הוא אפליקציית יצירת שמות הדומיין. אפליקציה זו תעזור לך למצוא דומיינים זמינים ויכולים להירשם על ידך.

כיצד לבחור שם אתר:

בחירת שם האתר שלך יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים המעורבים בקבלת ההחלטה הזו. אחד הגורמים הללו הוא תהליך מחקר מילות המפתח הכולל הבנה מה קהל היעד שלך רוצה וזקוק מהאתר שלך,

שלב 2 – הגדרת האתר שלך בפלטפורמת האחסון

וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם. זה קל לשימוש ויש לו קהילה ענקית של משתמשים ומפתחים.

תהליך פיתוח אתרי וורדפרס כולל שני שלבים:
למידע מורחב אודות וורדפרס בניית אתרים באפשרותך לבדוק כאן: theglobalcompany.co.il

שלב 1: התקנת וורדפרס בפלטפורמת האירוח שלך

שלב 2: הגדרת האתר שלך בפלטפורמת האחסון

במאמר זה, נחקור את שלב 2 של התהליך על ידי בחינת כיצד להגדיר את האתר שלך בפלטפורמת האירוח. אנו גם נספק כמה עצות שימושיות לחיסכון בזמן בעת הגדרת האתר שלך.

כיצד ליצור אתר אינטרנט משלך בחינם מדריך שלב אחר שלב

מאמר זה יראה לך כיצד ליצור אתר אינטרנט משלך בחינם מדריך צעד אחר צעד. הדבר הראשון שאתה צריך הוא שם דומיין ואירוח. תצטרך גם להתקין וורדפרס בשרת האינטרנט שלך. מאמר זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך כדי להתחיל בתהליך זה.

במאמר זה, אנחנו הולכים לדבר על איך ליצור אתר אינטרנט משלך בחינם מדריך צעד אחר צעד. המאמר הזה ידבר על הרבה דברים שונים שמעורבים בתהליך יצירת אתר משלך והפעלתו באינטרנט. חשוב שתדעו את כל הדברים הללו לפני שמתחילים כי זה יכול להקל על התהליך אם תדעו מה צריך לקרות מראש.

דילוג לתוכן