השתלות שיער לגברים

השתלות שיער לגברים

זקוק לזקיקים?

השתלות שיער לגברים יכולה להיות הפתרון שלכם!

 

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער היא הליך בו מנתח פלסטי או רופא עור מעביר שיער לאזור קירח בראש. המנתח בדרך כלל מעביר שיער מהחלק האחורי או מצד הראש לקדמת הראש או לראשו. השתלות שיער מתרחשות בדרך כלל במשרד רפואי בהרדמה מקומית. התקרחות בדפוסים אחראית לרוב נשירת השיער. זה מסתכם בגנטיקה. המקרים הנותרים נובעים ממגוון גורמים, כולל: לחץ, גנטיקה, מחלה, חוסר איזון הורמונלי ועוד..

מה התחזית לטווח הארוך? 

בדרך כלל, אנשים שעברו השתלת שיער ימשיכו לגדל שיער באזורים המושתלים בקרקפת. השיער החדש עשוי להופיע צפוף פחות או יותר בהתאם: רפיון בקרקפת, או כמה רפוי עור הקרקפת שלך צפיפות הזקיקים באזור המושתל

מה קורה לאחר השתלת שיער?

 הקרקפת עשויה להיות כואבת, וייתכן שתצטרך ליטול תרופות בעקבות ניתוח השתלת שיער, כגון: תרופות נגד כאבים אנטיביוטיקה להפחתת הסיכון לזיהום תרופות נוגדות דלקת כדי לשמור על נפיחות רוב האנשים יכולים לחזור לעבודה מספר ימים לאחר הניתוח. 

חשוב לדון עם המנתח בתוצאה הצפויה ולפתח ציפיות ריאליות.

צפו באלבומים של לפני ואחריי, בדקו את התוצאות הקודמות ואת המטופלים הקודמים.

למידע נוסף הקליקו כאן

חשוב לדעת, שיתכן שתזדקק לשלושה או ארבעה מפגשים בכדי להשיג את ראש השיער המלא שאתה רוצה. הפעלות מתרחשות בהפרש של מספר חודשים כדי לאפשר לכל השתלה להחלים לחלוטין.

חשוב לדעת, זה נורמלי שהשיער המושתל נושר שבועיים-שלושה לאחר ההליך. זה מפנה מקום לצמיחת שיער חדשה. רוב האנשים יראו כמות מסוימת של צמיחת שיער חדשה 8 עד 12 חודשים לאחר הניתוח.

 

תופעות לוואי מהשתלת שיער הן לרוב קלות ועוברות תוך מספר שבועות. דונו עם הרופא שלכם על כך.

 

דילוג לתוכן