השוואה של גריינדרים מומלצים לקנאביס

בחירה בטחנה טובה חוסכת לכם את התהליך המייגע והדביק של קטיף עשבי תיבול ביד. יש טחנות בכמה חלקים המכילות כמה חדרים שעובדים יחד כדי לרסק את עשבי התיבול שלך ולחתוך אותם לחתיכות קטנות יותר. החדר הראשון מחזיק את השיניים וטוחן אותן.

טחנות עשבים יבשים קיימות במגוון סוגים

העשויות מחומרים שונים. ככלל, רוב הקנאביס – אניני טעם מאמינים שכשמדובר בטחנת עשבים, אתה מקבל את מה שאתה משלם. בעוד מטחנות זולות עולות בין $ 5 ל- $ 20, מטחנות מתקדמות נוטות למכור במחיר של 30 עד 90 דולר.

מטחנות יכולות להיות מיוצרות ממגוון חומרים כולל פלסטיק, עץ, אלומיניום, פלדה וטיטניום. טחנת עשבים, המכונה גם טחנת עשבי תיבול, מריחואנה או קנאביס, כוללת 3 תאים או יותר והיא יכולה להיות עשויה עץ, מתכת או אקריליק.

עם משכך עשבים

אנשים משתמשים במספריים או באצבעות כדי למחוץ את עשבי התיבול, וזה לא יעיל וגורם לידיך להריח עשבים ועשבים אחרים. ניתן לראות כאן את עיבוד שבבי ה- CNC והשיפורים בטחנות העשבים, מה שהופך את טחנות העשבים לכלי מסוגנן נהדר לחובבי העשבים.

הודות לסגסוגות האלומיניום

הנירוסטה או הטיטניום, שחיקה של מוצרי הקנאביס שלך באחת ממפעלי העשבים המתכתיים העמידים, החזקים, החדים והעמידים הללו הם משחק ילדים. טיטניום הוא מתכת איכותית והחומר המועדף עלי לכל מלטשת. לטחנות קטנות יותר יש את הניידות הטובה ביותר, כך שאם יש לך ידיים ממוצעות, יהיה לך קל יותר לטחון את המריחואנה שלך באמצעות רוצח עשבים בינוני עד גדול.
בכדי לבדוק עוד פרטים נוספים בנושא של גריינדרים מומלצים והשוואה של גריינדרים מומלצים לקנאביס יש לבדוק ב- popa-rg.co.il

מטחנות נירוסטה נוטות להיות עמידות יותר מטחנות טיטניום ויש להן שיניים חדות יותר המאפשרות השחזה עדינה יותר

אם אתם מחפשים טחנה זולה בת 4 חלקים, מגרסה כרום היא כנראה הזולה ביותר שתוכלו להשיג. ואם אתה עדיין מחפש טחנות עשבים איכותיות מבלי לתפוס חבורה של טחנות עמוקות זולות, בדוק את טחנת שארפסטון בת 4 החלקים.

טחנות עשבים בעלות ארבעה חלקים יקרות יותר מאשר שתיים ושלוש חלקים

ומסיבה טובה. אם אתה רוצה מכונת השחזה רכה ומכונת השחזה בטוחה שאינה צריכה לתפוס עמוק, אז המגרסה של סנטה קרוז בת 2 או 3 חלקים היא זו בשבילך. אם שטח הוא מקרה, מכונת השחזה דו חלקית היא הטובה ביותר שתוכלו להשיג מבחינת ביצועים.

חשבו על מטחנת תיקים בחלל כהשקעה ארוכת טווח וצרו מודל הנקרא תיק חלל שיחזיק לכם מספר שנים

מטחנת מארז החלל בת 4 החלקים עם 100% מוליכות מושלמת למטרה זו. מכונת השחזה של ארבע-חלקים של Aerospaced Grove, מכונת השחזה השלישית בפופולריות בשוק, מתגנבת למארז החלל.

מטחנת העשבים בת ארבע החלקים מיועדת ללבוש קיצוני ובעלת ידית מסורגת מעט המאפשרת את תהליך הטחינה לחוויה חלקה

מטחנת העשב האוטומטית של אוטו היא אחד הכלים הכי יעילים לטחינת עשבים שוטים ולגלגול אוטומטי של מפרקים. זה פשוט ואינטואיטיבי לשימוש, עם תהליך של כפתור אחד המשתמש בטכנולוגיית השחזה קפיצית בכדי לעשב תרכובות מוכנות.

לאניני טעם של כיף

טחנת העציצים בעלת 5 החלקים כוללת פילטר גס, פילטר קו דק ומסנן כפול לקיף שלך. למי שרוצה למקסם את הקולקציה העמוקה, נסה את רוצח העשבים בסגנון שייקר, המאפשר לך לנער, לסנן ולאחסן את האבקה הרופפת האחרונה. מטחנות עשב פשוטות של 2 חלקים שעושות את העבודה, וכלה בדגמים של 5 חלקים הטוחנים ניצנים ומסננים עמוק עמוק, יש הרבה אפשרויות למעשנים מזדמנים ולאניני חשיש.

תגלו כי מטחנות מיוצרות במגוון חומרים ברמות מחיר שונות

כאשר אקריליק מעדיף מטחנות כניסה בעוד מתכת רצויה ועמידה יותר. המדריך הסופי למיטיבי המשקאות הטובים ביותר בשנת 2021 מסביר את כל מה שאתה צריך לדעת לפני הקנייה, במיוחד אם אתה שוקל להשיג כזה בעצמך. ישנן כל כך הרבה אפשרויות וביקורות על הטחנות הללו, יחד עם טיפים מועילים למציאת המושלמת לצרכים שלך. המשך לקרוא לעזרה בבחירת הרוצח העשבים הטוב והמדובר ביותר בשוק.

שבירת ניצנים היא אפשרות, אבל יש גם הטקס המיוחד של העמסת הטחנה עם נאגטס שומן ופתיחת המכסה כדי לגלות ערימה שופעת של טוב ירוק.

הוא עשוי מאבץ, המתכת הבטוחה הסטנדרטית לטחנות, ויש בו יותר תאים מאשר טחנות אחרות בשוק, דבר שמקל על המשחק עם עקביות ושילובים של קנאביס. מלטשת סטנדרטית דו-קאמרית עושה את העבודה, אך האפשרויות שלך הופכות לבלתי נגמרות כשאתה משדרג לאחד התופסים של כיף עם תאים נוספים. מיוצר מסגסוגת אבץ כבדה הספציפית לעשבי תיבול ועשבים שוטים, טחנה זו היא מוצר בן 4 חלקים עם 3 חדרים. ללא קשר לשיטת צריכת העשבים שלך, הדבר מציע את הטחינה הטובה ביותר. עוגיות חברו למגרסה סנטה קרוז לפיתוח טחנת עשבים מתכלה העשויה קנבוס תעשייתי. בעזרת מטחנת העשבים והעשבים הללו, הם מציעים עיצוב שיניים פטנט שמבטיח שחיקה חלקה ורכה בכל פעם.

הרוצח עשבי הכיס של קאלי מגרסה 4 חלקים

הוא מטחנה קטנה אך עוצמתית הנכנסת לתיק שלך וננעלת כדי להרחיק את העשבים בזמן שאתה בחוץ. הוא בנוי מאלומיניום כיתה אווירית ומשתמש בטכנולוגיית חיתוך כפולה ומגיע עם אחריות לכל החיים אם הלהבים מאבדים את קצוותיהם החדים. מסך ה- Catcher Catch ומברג הפיליפס הנשלף מקלים על תהליך הניקוי ושומרים על שלמות מבנית ובטיחות המטחנות.

מכיוון שהמחיר הקמעונאי של אמזון עבור מטחנות העומדות בקריטריונים המקוריים שלה מתחיל ב -10 דולר

זה יכול להיות קשה להבחין בהבדל בין מטחנות זולות לדגמים שעולים יותר מ -100 דולר לקנות באינטרנט. קצת מבריקות על הטענות של שיניים חדות יותר וחומרים טובים יותר, אבל לבהות בתמונות זה קל, וההבדל יהיה מורגש ברגע שאתה הופך מטחנה איכותית לידיים שלך. ביצוע עבודת אוסף הכבידה הוא קל יותר ופחות זמן רב מאשר לקטוף עשבים שוטים עם שיניים חדות, אך עדיין יש להשתמש במלטשת דו-חלקית.

אם אתה שוקל לקנות טחנת עשבים מקוונת

אתה יכול לחסוך כסף בהשוואה לרכישה אחת בחנות. מספר טחנות העשבים השונות באינטרנט עולה על מה שתוכלו למצוא בחנות הראשית המקומית. האתר שלנו מעביר אתכם דרך טחנות הצמחים מהטחנות הטובות ביותר לטחנות הצמחים הנפוצות ביותר, כך שתוכלו להימנע מ -3 הטובות ביותר של הטחנות הטובות ביותר על ידי לחיצה כאן כדי לעבור לביקורות.

דילוג לתוכן