איך להחליף מנעול בדלת

אם זה עתה עברת לבית חדש בתל אביב, תמיד כדאי להחליף את מנעול הדלת, במיוחד אם אתם עוברים דירה. חשוב להחליף דלתות ומנעולים בעת מעבר לבית החדש, מכיוון שהם עלולים לגרום נזק רב לביתכם.

אם ברצונך להחליף או לתקן את המנעול בדלת

קל להסיר מנעול לדלת לבית. מנעולנים בתל אביב יכולים אפילו להתקין ולהחליף מנעולי דלתות מוסך, ואם אתה צריך להתקין או להחליף מנעול חלופי, הם גם יכולים לעזור. אם אתה חושב לשנות או להחליף דלת, מנעול או חלון בביתך או בעסק שלך, שירות מפתח המאושר על ידי איגוד מנעולנים יכול להתאים לך שדרוג. תלוי ביצרן, כל חלק ממפתח נעילת הדלת יכול לעלות בין200- 500 שח אלא אם לא אכפת לך שיהיה מפתח אחר שעובד עם כל מנעול.

אם אתה צריך לתקן אותה אצל המנעולן בתל אביב

הרבה יותר זול להסיר את החומרה ולקחת אותה לשירות מנעולנים בתל אביב מאשר להביא אותה אליך. אם אינך פותח את הדלת כדי להחליף את שחרור התריס או שלא נוח לך בתיקון, תוכל לגרום למנעולן מוסמך בתל אביב להחליף את מנעול הדלת כדי לגרום למערכת לעבוד שוב כראוי.
לעוד פרטים אודות איך להחליף מנעול בדלת ניתן לבקר באתר eyalock.co.il

ניתן להפוך את ידית הדלת לידית דלת הזזה רגילה מבלי להחליף את זכוכית הזזה

אם אתם נמצאים במנעולן בתל אביב, שאלו אם יהיה זול יותר לאטום את המנעולים מחדש או להחליף מנעול שלם במנעול דומה. הדבר הטוב ביותר במפתח הבית הקיים הוא שלא תצטרך להחליף את המנעול או לקחת את המנעול החדש לשירות המפתחות הבא.

ריכזנו מדריך שלב אחר שלב כיצד להתקין מנעול וידית ידית חדש שיעזור לך בתהליך זה

אם יש לך צילינדר נעילת מפתח, בדוק כי הידית החיצונית פועלת באמצעות המקש ולחיצה על כפתור הנעילה הפנימי. כדי לראות אם המנעול מפעיל את נעילת הדלת, לחץ על מתג נעילת הדלת בצד ימין של הדלת שלך. לאחר מכן תוכל לפתוח את דלת הכניסה ולהחליף אותה עם המפתח שלך, נעילת דלת בפנים או מפתח אחר בצילינדר. כל מי שיש לו נעילת דלת אלקטרונית ויש לו מפתחות לשני גלילי הנעילה יכול לבדוק זאת על ידי כך באיזו ידית הם משתמשים והאם הוא לוחץ על המנעולים בפנים או לא.

מנעול דלת פגום יכול להיות רציני ממה שאתה חושב

אז אל תשהה את ההחלפה הדרושה של ברגים ומנעולים. דבר נוסף שיש לזכור הוא שאם אתה מנסה לשנות את הנעילה ולהיכשל, זה לא יכול לגרום נזק רב, וניסיונות לא מוצלחים להצפין אותם מחדש תמיד תמיד יהרסו לחלוטין.

אם אתה שוקל להחליף מנעול בדלת

ישנן מספר דרכים להשיג זאת, אז המשך לקרוא. החלפת מנעול לדלת היא דבר שאנשים זקוקים לו מסיבות שונות, אך כדאי לחזור על נקודה זו לפני ששואלים שאלות בנוגע להחלפת מנעולי הדלתות בביתכם. אם קניתם בית חדש, מומלץ להחליף את תפס הדלת של הדלת החיצונית כך שיהיה אוניברסלי וניתן יהיה לפתוח אותו באמצעות מפתח. כבר הבחנו על הסיבה מדוע כדאי לך לשכור שירות מפתח לשינוי המנעולים שלך וכיצד לשנות אותם.

ללא מפתח מתאים, הדרך היחידה לנעול מחדש היא לפתוח אותו, והדבר יעלה בעלויות נוספות שיכולות לייקר אותו מהחלפת המנעול לחלוטין. גם אם חסר רק המפתח למנעול, יתכן שתצטרך להחליף את המנעול כולו ולהזמין מנעולן מתל אביב.

אם ברשותך מפתח שאינו עובד במנעול

ראה "כיצד לתקן נעילת מפתחות" למידע נוסף. החלפת מנעול לדלת יקרה יותר מהצפנתו מחדש, אך אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע העבודה בעצמך. באפשרותך להקטין את הזמן שלוקח להתקנת מנעולי דלתות חדשים על ידי רכישת מערכת קלט ללא מפתח בעלות נמוכה, כגון מערכת מנעולים ללא מפתח. בעת החלפת מנעולים שקול לשדרג למערכת מנעולים מצוינת, אותה ניתן להתקין עם נעילה ומפתח בעלות נמוכה.

החלף במקום בו מנעול תקוע גורם לסדקים או לסדקים בקו השיער, כגון מתחת לדלת, בחלקו החיצוני של המנעול או בתוך דלת.

אם ברכב שלך יש מנעול אלקטרוני לדלת, כנראה שתצטרך להתקין מחדש את הדלת והארון על הדלת שלך. אם ברכבים שלך יש דלתות ומנעולים אלקטרוניים, כנראה שתצטרך להסיר את לוחות האשכול שלהם מלוחות הדלתות, ואם לא.

חבר את הברגים למנעול הדלת כמה שיותר מבפנים בעזרת מפתח פיליפס

 

משוך את המנעול מהחור וברג אותו עם המברגים תוך כדי להחזיק את היד השנייה מעל מחזיק המוט כדי לתפוס את לוחית הסגירה של דלת הכניסה שלך. כעת הנח את הסורגים והמתקנים על מנעולי הדלת שהסרת למנעול החדש שלך.

דילוג לתוכן